Trainingen

HV De Beuk traint elke woensdag in Sporthal De Beuk. Als club willen we graag groeien in ledenaantal, dus mocht het je leuk lijken om een keer te komen trainen, dan ben je elke woensdag welkom. De trainingstijden van de verschillende teams van HV De Beuk zijn hieronder te vinden:

Tijden

Poule

Leeftijden

F-jeugd

Jeugd van 4 t/m 8 jaar

E-jeugd

Jeugd van 9 t/m 10 jaar

C-jeugd

Jeugd van 11 t/m 14 jaar

Dames Senioren

Dames > 16 jaar

Heren Senioren

Heren > 16 jaar

Staat jouw leeftijd er niet bij? Niet getreurd! Mail naar debeuk@handbal.nl en vraag naar de opties!

Wedstrijden worden veelal gespeeld op zondag. Voor een volledig overzicht van de competitie en de uit- en thuiswedstrijden, kijk bij Competitie.

Seizoenen lopen van september tot en met juli. In de zomer worden in en rond de provincie buitentoernooien georganiseerd, waar verschillende teams van HV De Beuk aan meedoen.

Nieuwe leden

HV De Beuk is altijd op zoek naar nieuwe leden, zowel in de jongerenteams als bij het recreantenteam, het damesteam en het herenteam. Ieder nieuw lid kan drie keer gratis meetrainen, waarna inschrijving eenvoudig (eventueel ter plekke) kan worden voltooid.

Het inschrijfformulier is hieronder te vinden. Aanmelden kan het gehele jaar door het formulier te sturen naar debeuk@handbal.nl.

Inschrijfformulier