HV de Beuk op Sponsorkliks

Sinds 1 juni 2019 staat HV De Beuk op Sponsorkliks. Via deze site kan voor de vereniging gemakkelijk sponsorgeld binnen worden gehaald. Als vereniging krijgen we een vergoeding voor elke bestelling die geplaatst wordt via Sponsorkliks.

Hoe het werkt

Het werkt via enkele gemakkelijke stappen:
  1. Bezoek Sponsorkliks door op de tussenstand hiernaast te drukken, of via deze link (klik).
  2. Zoek de website of webwinkel waar je iets wil bestellen, en klik op ‘Bestel’
  3. Gefeliciteerd! Door jouw aankoop verdient de vereniging sponsorinkomsten!

Aangesloten webwinkels

Onder andere winkels als Coolblue, Bol.com en Media Markt doen mee, maar ook vrijwel alle bekende kledingwinkels en sportzaken, waaronder Adidas, Nike en Decathlon! Ook leuk: ga je er binnenkort tussenuit, wellicht dat de vakantiesite waar je je vakantie wilde boeken er ook tussen staat! Door het grote aantal webwinkels dat is aangesloten kan het sponsorgeld heel snel oplopen. En het allermooiste: het kost je niets extra’s, om het gemakkelijk te maken kan je op de knop hieronder drukken om Sponsorkliks automatisch als favoriet toe te voegen aan je web browser, dat scheelt zoeken!