Algemene informatie

Welkom op de website van Handbalvereniging De Beuk uit Oudenbosch. Op deze pagina vindt u de meest recente informatie over onze gezellige, sportieve, prestatieve en recreatieve vereniging.

Leden, vrijwilligers en het bestuur van HV De Beuk doen al sinds 1 juni 1976 hun uiterste best om de sportiviteit en gezelligheid in de vereniging en handbalsport hoog te houden. Naast het handballen worden er tal van activiteiten georganiseerd voor de leden en relaties.

Op onze site vindt je alle informatie die je zou willen weten over onze vereniging en de handbalsport. Heb je een vraag of een opmerking, dan kan je deze in het contactformulier (zie Contact) plaatsen.

Wat kan je verwachten van Handbalvereniging De Beuk?

• Minstens een keer per week trainen
  • Deelname aan de regionale competitie
  • Deelname aan enkele buitentoernooien (vrijblijvend)
  • Het gehele jaar door leuke activiteiten zoals bijvoorbeeld:
    • Gezelligheidstoernooi
    • Kamp
    • Seizoensafsluiting

Competitie

De regionale competitie loopt vanaf oktober tot en met maart. De wedstrijden worden grotendeels op zondag gespeeld, enkele op zaterdag. Bij uitwedstrijden wordt er een beroep gedaan op de ouders betreffende het vervoer.

Naast de eerder genoemde competitie, wordt er door H.V. De Beuk deelgenomen aan buitentoernooien. Deze toernooien worden veelal in Noord-Brabant gespeeld.

Je mag drie keer gratis meetrainen, voor je besluit om wel of niet lid van H.V. De Beuk te worden. Een inschrijfformulier kun je hier downloaden (zie Formulieren onder Algemene Informatie), of kan worden opgevraagd bij de voorzitter tijdens de trainingsavond op woensdag. Het formulier dient zo spoedig mogelijk ingevuld te worden. Inleveren van het inschrijfformulier kan bij de trainer worden gedaan.

Leeftijdscategorie

Jaarcontributie

Maandelijkse incasso

A-Jeugd

B-Jeugd

C-Jeugd

D-Jeugd

E-Jeugd

F-Jeugd

Kabouters

Recreanten

Betaling van de contributie

De betaling van de contributie geschiedt per maand, uitsluitend via automatisch incasso. Machtigingsformulieren treft u aan bij het inschrijfformulier. De betaling van de bondscontributie is per jaar, deze wordt in zijn geheel afgedragen aan het Nederlands Handbalverbond.